Så du vil gerne øge din organisations produktivitet, men du ved ikke rigtig hvad du skal gøre. Du har prøvet alle mulige forskellige ting, og selvom produktiviteten er steget lidt, så vil du altid udforske alle muligheder der er for, at øge den bare en lille smule mere. Og nu sidder du så og læser denne artikel om hvordan du kan øge din produktivitet med bare en lille metode der går ved navnet certificering. Klik her for at læse mere.
Det, certificering går ud på er, at man sendes ud på forskellige kurser hvor relevant teori gennemgås. Dette er meget vigtigt for det er netop med denne teori, at man kan være helt sikker på, at kurserne rent faktisk kommer til at have en effekt. Det her er ikke et eller andet new-age koncept om hvordan og hvorledes positiv og negativ energi harmonerer i verden, men derimod et stenkoldt og videnskabeligt bevist koncept som altså vil have en positiv effekt på dig og din arbejdsstyrke hvis udført korrekt. Disse certificeringer er altså forskellige kurser som giver indblik i forskellige ting hvorefter du kan bruge denne information til ting, som ville kunne øge din produktivitet. Du vil lære ting om forskellige mennesker som du aldrig anede før, og alt dette vil være helt instrumentalt i, at sørge for at du får alle de muligheder du kan for, at øge din produktivitet gennem disse kurser. Hvordan fungerer det?
De gode tips til den gode certificering
Der er mange ting det kan være smart at vide når man skal til sådan en certificering, og det er netop derfor vi har samlet en rigtig god liste af tips så du nemt kan orientere dig og få styr på hvordan og hvorledes det hele hænger sammen.
- Sørg for, at du vælger det kursus du gerne vil have. Der er mange kurser om folk og det er ikke alle sammen der dækker de samme ting. Hvis du gerne vil vide noget om din arbejdsstyrkes intelligens (hvilket kan have effekter på din virksomhed), så er det klart en intelligenstest og logikkursus du er ude efter. Men der er også personlighedstests som ikke nødvendigvis siger, om dine medarbejdere er skarpe, men derimod hvordan de er som mennesker. Dette er også yderst relevant for en god arbejdsplads.
- Sørg for, at du tager disse certificeringer hos nogen, som rent faktisk har styr på hvad de laver. Mange af disse tests som ”intelligenstests” er noget, man nemt kan finde på nettet og gratis, med den forskel at de er af så ringe kvalitet, at det ikke kan betale sig overhovedet at tage dem. Ligeledes er det generelt med certificeringer. Der er mange som tilbyder disse services, men de gør det egentlig kun for at tjene en hurtig mønt og gør det uden, at have nogen egentlig viden på feltet. Hold dig til dem, som er uddannet i det.
- Sørg for at tage kurser der også gennemgår de praktiske anvendelser af certificeringen, da det er vigtigt du lærer hvordan det kan anvendes.